Меню сайта
Главная » 2008 » Октябрь » 20 » 11. Містобудівні вимоги до розміщення спеціальних конструкцій для розміщення реклами
11. Містобудівні вимоги до розміщення спеціальних конструкцій для розміщення реклами
00:29
11.1. Можливість розташування, розміри і форма конструкцій визначаються у кожному конкретному випадку робочим органом виходячи з містобудівної ситуації.
Рекламорозповсюджувачами можуть бути розроблені Проекти комплексного розміщення засобів зовнішньої реклами на окремих вулицях, кварталах міста з урахуванням характеру забудови, охоронних зон, містобудівної ситуації тощо для узгодження у встановленому порядку. 
11.2. У випадку розміщення декількох рекламних конструкцій в одному напрямку тип, габарити та інтервали між ними (конструкціями) повинні бути ідентичними.
11.3. Виходячи з містобудівної ситуації, наземні окремо розташовані спеціальні конструкції бажано виконувати з використанням рекомендованих типових розмірів, визначених у п.п. 11.3.1-11.3.5.
11.3.1. Рекламні конструкції 6.0 х 3.0 м виконуються односторонніми або двосторонніми, бажано з підсвітленням. У випадку, коли конструкція одностороння, виконується зашивання зворотної сторони суцільною площиною. Уздовж вулиць та доріг місцевого значення рекламні конструкції розміром 6.0 х 3.0 м повинні розміщуватися з дотриманням інтервалу не менше 60.0 м . 
Рекламні конструкції розміром 6.0 х 3.0 м, що розміщуються над проїжджою частиною вулиць і доріг, повинні розміщуватися з дотриманням інтервалу не менше 80.0 м.
По пр. Леніна рекламні конструкції розміром 6.0 х 3.0 м розміщуються тільки на кільцевих транспортних розв’язках проспекту та в одну з фасадами та огорожами лінію.
11.3.2. Світлові рекламні конструкції розміром 1.2 х 1.8 м виконуються двосторонніми. Розміщення конструкцій передбачається у зеленій зоні, між проїжджою частиною вулиці та тротуаром. При розміщенні декількох рекламних конструкцій в одному напрямку відстань між ними повинна бути не менше 25.0 м з урахуванням існуючого інтервалу опор електромережі.
11.3.3. Рекламні конструкції розміром 2.0 х 3.0 м виконуються вертикальними, двосторонніми, бажано із зовнішнім або внутрішнім підсвітленням. 
11.3.4. Рекламні конструкції розміром 4.0 х 3.0 м виконуються односторонніми або двосторонніми бажано з внутрішнім або зовнішнім підсвітленням.
11.3.5. Об’ємно-просторові рекламні конструкції виконуються виключно за індивідуальними проектами, виходячи з містобудівної ситуації.
11.4. Рекламні конструкції, що розміщуються на опорах електромережі, бажано виконувати двосторонніми, з внутрішнім підсвітленням, з використанням рекомендованих типових розмірів: 1.2 х 1.8 м, 0.8 х 1.5 м, 0.8 х 2.5 м,– у вертикальному виконанні; 3.0 х 0.6 м, 2.0 х 0.4 м – у горизонтальному виконанні і розміщуватися не більше двох на одній опорі.
По вул. Радянській розміщуються рекламні конструкції тільки розмі-ром 1.2 х 1.8 м по одній на опорі.
11.4.1. Рекламні конструкції на розтяжках між опорами електромережі виконуються максимальним розміром 5.0 х 0.7 м на жорсткій рамі, бажано двосторонніми. По вул.Радянській зазначені рекламні конструкції розмі-щуються тільки з інформацією святкового характеру та інформацією органів державної влади і органів місцевого самоврядування. 
11.4.4. Кругові рекламні конструкції на опорах електромережі виконуються загальною площею не більше 2.5 кв.м та розміщуються на висоті не менш 1 м від рівня землі.
11.5. Об'ємні рекламні конструкції на дахах будинків та споруд виконуються з внутрішнім підсвітленням. Можливість розміщення визначається окремо по кожному місцю за умови розробки технічної документації спеціалізованою організацією.
11.6. Рекламні конструкції на фасадах будинків та споруд розміщуються у відповідності з узгодженими індивідуальними проектами, розробленими з урахуванням архітектурних особливостей будинків.
11.7. Нетрадиційні види реклами і спеціальних конструкцій (тенти, повітряні кулі, аеростати тощо), як правило, являють собою тимчасове оформлення, що розміщується на період проведення різного роду культурно-масових заходів (виставки, шоу, рекламні кампанії тощо) та не потребують узгодження з Робочим органом.
11.8. Афіши культурних та розважальних заходів, шоу, концертів, фестивалів, конкурсів, ярмарків, виставок, циркових програм тощо мають комерційний характер, розглядаються як реклама. Афішна реклама розміщується тільки на конструкціях, спеціально передбачених для її розміщення.
11.9. Розмiщення рекламних спеціальних конструкцій на термiн до 30 днiв здійснюється на підставі узгоджень робочого органу, Державтоінспекції, власника місця розташування рекламної спеціальної конструкції та договору, укладеного з Робочим органом.
11.10. Розмiщення рекламно-iнформацiйної вивiски про особу або про її продукцiю на фасаді будинку, бiля входу (в'їзду), де ця особа займає примiщення, здiйснюється без отримання дозволу, встановленого цими Правилами. Вивіска мiстить iнформацiю про зареєстроване найменування особи, включаючи герби, емблеми, знаки для товарiв і послуг та iнформацiю про роботу пiдприємства, у тому числi режим роботи, повне юридичне найменування пiдприємства, профiль дiяльностi (якщо це не випливає з назви).
Проект рекламно - iнформацiйної вивіски розробляється на основі узгодженого в головному управлінні містобудування та архітектури проекту оформлення фасадів. Освітлення вивіски не повинно освітлювати квартири житлових будинків.
11.11. Тимчасові виносні спеціальні конструкції повинні: мати габарити не більше 0.9 х 0.7 м, виноситись тільки під час роботи суб’єкта господарювання, розміщуватися безпосередньо біля входу, у межах відведеної земельної ділянки. Забороняється розміщувати тимчасові виносні спеціальні конструкції у пішохідній зоні.


Просмотров: 1513 | Добавил: bjuro-estetiki | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Календарь
«  Октябрь 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright MyCorp © 2024