Меню сайта
Правила розміщення зовнішньої реклами в місті Миколаєві (далі - Правила) регулюють відносини, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами у місті та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
Просмотров: 1103 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (0)

У цих Правилах терміни вживаються в такому значенні:
- алея - дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;
- виконавчий орган ради - виконавчий комітет міської ради;
- дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;
- зовнішня реклама – реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць та доріг;
- місце розташування рекламного засобу - площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надаються розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування ... Читать дальше »
Просмотров: 963 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (0)

3.1. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому цими Правилами.
Плата за видачу дозволів не справляється.
3.2. Регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами здійснюється виконкомом міської ради через Робочий орган - Комунальне підприємство «Бюро естетики міського середовища». Робочий орган не може виступати заявником на розміщення зовнішньої реклами та одержувати дозвіл.
3.3. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників (розпорядників) або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.
3.4. Розміщувати зовнішню рекламу на зелених насадженнях, методом пофарбування, наклеювання на поверхнях елементів вуличного обладнання, будинків та споруд забороняється.
3.5. У процесі регулювання діяльності з розміщення зовн ... Читать дальше »
Просмотров: 1015 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (0)

4.1. До повноважень Робочого органу належать:
- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;
- надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;
- прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;
- підготовка проекту рішення виконавчого комітету міської ради щодо надання дозволу чи про відмову в його наданні;
- видача дозволу на підставі рішення виконавчого комітету міської ради;
- укладення договорів на користування місцями, що знаходяться в міській комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій, згідно з цими Правилами;
- ведення інформаційного ба ... Читать дальше »
Просмотров: 988 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (0)

5.1. Робочий орган може надавати такі платні послуги: 
- виготовлення топогеодезичних матеріалів знімання місцевості (М 1:500) з прив'язкою місця розташування наземного рекламного засобу та позначенням виду робіт;
- розроблення проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;
- надання розповсюджувачам зовнішньої реклами інформації про можливі місця розташування рекламних засобів;
- надання вихідних даних на проектування та розроблення проектно-кошторисної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;
- погодження питання щодо надання дозволу із зацікавленими органами (особами).
5.2. Зазначені в пункті 5 цих Правил послуги розповсюджувач зовнішньої реклами може одержати в інших органах, установах та організаціях.


Просмотров: 941 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (0)

6.1. Для одержання дозволу заявник подає Робочому органу або до відділу адміністраторів заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються: 
- фотокартка місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів) з розташуванням комп'ютерного макета запланованого рекламного засобу та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням (формат А-4), виконаний спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – підприємця, для філій – положення про філію та довідку Миколаївського обласного управління статистики про реєстрацію;
- доручення керівника юридичної особи або нотаріально посвідчене доручення фізичної особи для ведення справи по оформленню документів на розміщення зовнішньої реклами (у разі оформлення документів довіреною особою).
6.2. За наявності документів, передбачених пунктом 6.1. цих Правил, заява протягом трьох днів з дати її надходження реєструється Робочим органом в журн ... Читать дальше »
Просмотров: 1623 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (0)

7.1. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу (без зміни розміру конструкції), розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до Робочого органу з письмовою заявою у довільній формі про внесення в дозвіл відповідних змін.
До заяви додається:
- технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;
- фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням.
Робочий орган протягом не більш як п'ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і визначає відповідні органи (особи), з якими розповсюджувачу необхідно узгодити зміни у технологічній схемі рекламного засобу. Після узгодження зміни Робочий орган вносить відповідні зміни у дозвіл.
Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
7.2. У разі зміни розміру рекламного засобу дозвіл надається у порядку, встановленому цими Правилами.
7.3. У разі зміни містобудівно ... Читать дальше »
Просмотров: 1304 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (0)

8.1. Дозвіл скасовується до закінчення строку дії на підставі рішення виконавчого органу ради:
- за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами;
  - у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців;
- непереоформлення дозволу в установленому порядку;
- у разі невиконання платіжних зобов’язань протягом 3-х місяців поспіль по укладених договорах на надання місць для розміщення зовнішньої реклами;
- у разі виникнення містобудівної необхідності в освоєнні земельної ділянки, що зумовлює необхідність в закінченні терміну дії дозволу на розміщення рекламної конструкції та її демонтажу.
Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним.
8.2. Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається Робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами.
Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.


Просмотров: 917 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (0)

9.1. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у міській комунальній власності, здійснюється по договору за формою згідно з додатком 5.
Площа місця розташування рекламного засобу визначається Методикою розрахунку площі місця розташування рекламних засобів та плати за тимчасове користування місцями, які перебувають у міській комунальній власності, затвердженою 11.11.2004 р. заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – головним архітектором міста О.В. Старушко.
9.2. Плата за тимчасове користування місцем, що перебуває у державній або приватній власності, здійснюється на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою).
9.3. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.
9.4. Ставки договірних платежів за розміщення зовнішньої реклами на місцях, що перебувають у комунальній власності:


N п/п ... Читать дальше »
Просмотров: 13179 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (9)

10.1. Розроблення необхідної технічної документації рекламного засобу (проект) здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями у відповідності до чинного законодавства.
10.2. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.
10.3. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється згідно з технічними умовами відповідних служб та відповідно до вимог, передбачених законодавством.
10.4. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.
10.5. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з Державтоінспекцією за умови забезпечення видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок ... Читать дальше »
Просмотров: 1050 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (0)

11.1. Можливість розташування, розміри і форма конструкцій визначаються у кожному конкретному випадку робочим органом виходячи з містобудівної ситуації.
Рекламорозповсюджувачами можуть бути розроблені Проекти комплексного розміщення засобів зовнішньої реклами на окремих вулицях, кварталах міста з урахуванням характеру забудови, охоронних зон, містобудівної ситуації тощо для узгодження у встановленому порядку. 
11.2. У випадку розміщення декількох рекламних конструкцій в одному напрямку тип, габарити та інтервали між ними (конструкціями) повинні бути ідентичними.
11.3. Виходячи з містобудівної ситуації, наземні окремо розташовані спеціальні конструкції бажано виконувати з використанням рекомендованих типових розмірів, визначених у п.п. 11.3.1-11.3.5.
11.3.1. Рекламні конструкції 6.0 х 3.0 м виконуються односторонніми або двосторонніми, бажано з підсвітленням. У випадку, коли конструкція одностороння, виконується зашивання зворотної сторони суцільною площиною. Уздовж вулиць т ... Читать дальше »
Просмотров: 1509 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (0)

12.1. Контроль за додержанням цих Правил здійснює Комунальне підприємство «Бюро естетики міського середовища», а також інші органи відповідно до законодавства.
12.2. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа органу, який здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою про усунення порушень у визначений строк.
У разі невиконання цієї вимоги орган, який здійснює контроль, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
12.3. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із чинним законодавством.

13. Порядок демонтажу спеціальних конструкцій, призначених для розміщення реклами
13.1. Демонтажу згідно з цими Правилами підлягають:
а) спеціальні конструкції, власника яких встановити неможливо;
б) самовільно розміщені спеці ... Читать дальше »
Просмотров: 2732 | Добавил: bjuro-estetiki | Дата: 20.10.2008 | Комментарии (1)

Форма входа
Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright MyCorp © 2024